Hohowoho!

vilken match! vilken häftig match, skulle bara vara jävligt kul om man bytte ut turkien, mot sverige. tjeckien leder mot turkien med 2-0 sedan gör turkien ett mål, sen ett till, sen ett till! när det är 3 min kvar! fatta asså. sen blir turkiens målvakt utvisad, och dem hade gjort alla byten så en spelare fick gå in som målvakt! riktigt cool match! hejjade faktiskt på turkien dära!

Mycket kul att vara ute idag! roligt att Elina var med en stund också! tjoheej! kan man begära mera!? Elina och Sandra världens bästaste underbaraste finaste flickor! tjohej man blir så GLAD av att tänka på dem! så fiiiiiiina! tack tack tack gud lr vem jag nu ska tacka för att jag fick träffa dem lära känna dem pussar till dem!


den kvällen tjejer! den kvällen kommer vi aldrig att glömma! eller hur ? tihi...
(bilden var inte från idag)
love you sötnosar!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

mm den gången.. hehe då hehe jag ser ju verkligen nykter ut hehe... ehheheheehe

2008-06-15 @ 23:11:37
URL: http://sandrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0